divendres, 16 de novembre del 2012

Jo vaig tocar amb Il Giardino Armonico

Avui escombro una mica cap a casa...
Eren les 9:30h del matí i encara estava al llit, amb el pijama posat i el meu portàtil a la falda. Sonà el telèfon i em respongué la mànager de "Il Giardino Armonico". "Podries venir a tocar amb Il Giardino aquesta nit a L'Auditori? toquem el concert d'arpa i dues flautes de Haendel i necessitem un altre flautista" deia ella. "És una broma?" va ser la meva resposta. Després de veure que la cosa anava de veres vaig espavilar, a posar-me nerviós i a saltar d'alegria!
Ara que ja han passat uns dies des d'aquell 17 d'octubre, us poso les fotografies d'un dels dies més feliços de la meva vida com a músic. Va ser un honor conèixer aquesta meravella de músics...
Una experiència innolvidable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada